کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آثار بوستان کتاب با موضوع اعیاد شعبانیه معرفی شدند

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ب.ظ | اعظم احمدی | ۰ نظر
مسوول روابط عمومی موسسه بوستان کتاب گفت: تعداد کتاب‌هایی که موسسه بوستان کتاب در موضوع ولادت امام حسین، امام سجاد و حضرت ابوالفضل(ع) چاپ و منتشر کرده، 30 عنوان است. این مکتوبات به قلم نویسندگان و استادان حوزه و دانشگاه نگاشته شده‌اند.-

تصاویر این آثار
مهدی محدثی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره مخاطبان این آثار بیان کرد: این 30 عنوان کتاب ویژه مخاطبان خاص و عام و قابل استفاده برای عموم اقشار جامعه به ویژه حوزویان، دانشگاهیان و گروه‌های سنی کودک و نوجوان در تمام شعبه‌های بوستان کتاب در استان‌های قم، اصفهان، تهران و مشهد عرضه می‌شوند.

وی افزود: خوشبختانه بسیاری از این آثار به چاپ‌های متعدد رسیده‌اند و این امر حاکی از آن است که هنوز هم کام شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تشنه معارف ژرف و آسمانی این پیشوایان معصوم است.

به گفته محدثی، برخی این کتاب‌ها عبارتند از «احیای ارزش‌ها در نهضت عاشورا» به قلم محمدجواد صاحبی، «امام حسن(ع) و امام حسین(ع) در روایات اهل سنت» تالیف سیداصغر ناظم‌زاده، «شهود و شناخت (ترجمه و شرح دعاهای صحیفه سجادیه)» به همت آیت‌الله حسن ممدوحی کرمانشاهی، «آلبوم عاشورا» اثر محبوبه زارع، « پیشوای شهیدان» تالیف آیت‌الله سیدرضا صدر، «ردپای خورشید» نوشته مهدی محدثی، «نقش زنان در حماسه عاشورا» تالیف محمدصادق مزینانی، «عبر‌ت‌های عاشورا» تالیف سیداحمد خاتمی، «درس‌هایی از زیارت عاشورا» به همت جواد محدثی، «امام حسین و قرآن» تالیف مجموعه نویسندگان، «عباس بن علی» به قلم جواد محدثی و « آهوی غمگین» تالیف مجید ملامحمدی.


  • اعظم احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی