کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

با کتاب‌های انقلابی نشر آرما آشنا شوید

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱ ق.ظ | اعظم احمدی | ۰ نظر

به گزارش خبرگزاری فارس، نشر آرما که در زمینه چاپ و نشر آثار مرتبط با انقلاب اسلامی نیز فعالیت می‌کند به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اقدام به معرفی کتاب‌های مرتبط خود با موضوع انقلاب کرده است.

«خطِ امام»

بازخوانی تفکرات انقلابی حضرت امام روح‌الله خمینی

مگر می‌شود در درونِ یک انقلاب زندگی کرد و رهبرش را نشناخت؟ مگر می‌شود به یک انقلاب معتقد یا به آن منتقد بود و نظراتِ رهبرش را مطالعه نکرد؟ اگر منتقدِ انقلاب، دوست دارِ انقلاب یا دلسوزِ انقلاب هستید، «خطِ امام » را بخوانید. این کتاب که با مقدمه سعید قاسمی منتشر شده، کوشیده تا رفتار و خطِ فکری و عملیِ آیت‌الله خمینی رهبرِ انقلابِ اسلامیِ ایران را به مخاطبانش بشناساند. با خواندنِ این کتاب تصویرِ صریح‌تری از یک رهبرِ متفاوت و پرقدرت به دست خواهید آورد. با این تصویرِ دقیق‌تر، می‌توانید در انتقاد یا اعتقادِ خود مستحکم‌تر باشید.

«مشروعیتِ دولت در نظامِ اسلامی»

نویسنده کتاب کوشیده است تا اثری نظری در حوزه سیاست ارائه کند. وی در فصلِ اولِ کتابش به تعریفِ «سیاست» پرداخته و مفاهیمی چون دولت و حکومت را از منظرِ الهی و ادیان و فرقِ مختلف تبیین کرده است. در فصلِ دوم نویسنده حکومت و سیاست از منظرِ تشیع و تسنن را بررسی کرده است. فصل سوم کتاب هم به بررسی همه جانبۀ ولایت فقیه اختصاص دارد.

«قطره، موج، دریا»

مختصر و مفید در جریانِ روایتِ انقلاب قرار بگیرید. در «قطره، موج، دریا» بزرگانِ انقلاب برای شما از روزهای منتهی به 22 بهمن سال 57 می‌گویند. تدوین گرِ کتاب، بریده‌های مرتبط خاطراتِ افراد مختلف را کنارِ هم چیده تا مخاطبش را در جریان سیرِ پیروزی انقلاب قرار دهد. روایت از فوتِ فرزندِ امام خمینی آغاز می‌شود و تا روزهای پیروزی ادامه پیدا می‌کند.

این اثر در واقع خلاصۀ ساندویچی و جمع و جوری از مجموعه 4 جلدیِ «به روایت اول شخص مفرد» است.

  • اعظم احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی