کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


          

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، کارشناس فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در این زمینه، اظهار داشت: غرفه اداره‌کل کتابخانه‌هایی عمومی استان در این نمایشگاه به منظور معرفی خدمات و برنامه‌های متنوع جهت علاقه‌مند کردن کودکان برپا گشته است و برنامه‌های متنوعی جهت اشتیاق بازدید کنددگان کودک و نوجوان در آن اجزا می‌شود.

محسن نجفی خواه ادمه داد: از جمله برنامه‌های جذاب غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برگزاری مسابقه کتاب پله ترقی است که مشابه بازی مارو پله طراحی شده و بر روی بنری به ابعاد 2.5 در 2.5 در غرفه نصب گردیده است.

وی افزود: کودکان با پرتاب تاس و آوردن هر شماره می‌توانند بر روی خانه‌های بازی قرار گیرند و اگر شرکت کنندگان بر روی عکس کتاب قرار گیرند با پله‌کان به خانه‌های بالاتر می روند تا اینکه اگر به خانه پایانی برسند (کتابخوان حرفه‌ای) برنده محسوب می گردند.

نجفی خواه در پایان گفت: این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که افراد با قرار گرفتن بر روی کتاب می‌توانند پله‌های ترقی و رشد را بپیمایند و با قرار گرفتن بر روی موبایل و ... به پله‌های پایین بازگشت دارند تا مجدد تقویت شوند.

لازم به ذکر است این بازی هم اکنون در نمایشگاه سراسری کتاب کودک و نوجوان همدان، غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در حال برگزاری است.
  • اعظم احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی