کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

برپایی غرفه در نمایشگاه ملی کتاب کودک و نوجوان

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ق.ظ | اعظم احمدی | ۰ نظر

 

 


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار کرد: برپایی غرفه اداره کتابخانه‌های عمومی همدان در نمایشگاه ملی کتاب کودک و نوجوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از برپایی غرفه کتاب و کتابخوانی همدان در نمایشگاه دائمی از 22 تا 28 آذر خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، دکتر عاطفه زارعی از برپایی غرفه کتاب و کتابخوانی اداره کتابخانه‌های عمومی استان همدان در نمایشگاه ملی کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه دائمی خبر داد و اظهار کرد: این غرفه به متراژ 48 متر در سالن الوند برپا شده است.

وی با اشاره به فعالیت غرفه همدان از 22 تا 28 آذرماه گفت: غرفه همدان از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 19 به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی کتابخانه‌های عمومی به خصوص در بخش کودک و نوجوان دانست و افزود: کارگاه آموزشی قصه‌گویی برای مادران، نشست کتابخوان ویژه نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با حضور اعضای سراسری کودک و نوجوان و مشاوره به کودکان و نوجوانان در راستای حفظ و آموزش قرآن کریم با معرفی کتاب‌های مناسب در این زمینه از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این غرفه است.

وی گفت: غرفه سایت کتابخانه ملی کودک و نوجوان و برنامه حافظ‌خوانی کتاب با شعری زیبا و یادآوری یلدا از برنامه‌های این نمایشگاه است.

دکتر زارعی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش با عنوان «کتابخانه خانه‌ای برای ترویج خواندن» با همکاری شورای کتاب کودک و انجمن کتابداری خاطرنشان کرد: مسابقه نقاشی، آموزش کاردستی با کاغذ، برگزاری بازی دومینو، حضور نویسندگان بومی استان در غرفه همدان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته در این غرفه است.

وی با اشاره به برنامه خاطره‌نویسی با موضوع کتاب و کتابخوان در غرفه اداره کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: معرفی خدمات کتابخانه‌های عمومی در حوزه کتاب و کتابخوانی و معرفی کتابخانه‌های عمومی استان طبق نقشه پراکندگی کتابخانه‌های استان از دیگر برنامه‌های این غرفه است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بابیان اینکه مجموعه فعالیت‌های اداره‌کل کتابخانه عمومی استان در حوزه کودک و نوجوان به صورت کلیپ در این غرفه پخش خواهد شد، افزود: اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان از برنامه‌های در نظر گرفته شده در این غرفه است.
  • اعظم احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی