کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

معرفی کتابی با محوریت امام خمینی

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹ ق.ظ | اعظم احمدی | ۰ نظر


جدید‌ترین اثر استاد اصغر طاهرزاده را با عنوان «سلوک ذیل شخصیت امام خمینی» منتشر شد.
به گزارش مشرق به نقل از تریبون مستضعفین در آستانه چهاردهم خردادماه، انتشارات لب‌المیزان، جدید‌ترین اثر استاد اصغر طاهرزاده را با عنوان «سلوک ذیل شخصیت امام خمینی» و در قالب ۴۴۸ صفحه منتشر کرد.

این کتاب که در قالب ۱۷ فصل تهیه شده سعی دارد تا در نگرشی نو، ابعاد جامع شخصیت امام را تبیین کند و آن را به عنوان تنها راه حل برون رفت از وضع موجود جهان ترسیم نماید. در این کتاب تاکید شده که اندیشه امام باید از اجمال خارج گردد و برای تداوم انقلاب، نیاز به تفصیل آن وجود دارد که غفلت از آن، ضربه زننده است.

در این کتاب، با نگاه به سه مقوله معرفت نفس، انقلاب اسلامی و غرب و تبیین رابطه آن‌ها، کارکرد و ثمره سلوک در ذیل شخصیت اشراقی حضرت امام خمینی «ره» در شرایط دنیای بحران زده کنونی مورد توجه قرار گرفته است.

عناوین برخی از بخش‌های کتاب عبارت‌اند از: «امام خمینی شخصیتی اشراقی و نظام ساز»، «امام خمینی عقل قدسی تاریخ معاصر»، «چگونگی مقام اشراقی امام»، «خطرات غفلت از تفصیل اندیشه امام»، «فلسفه صدرایی ذیل شخصیت امام»، «راز رجوع به وجود در فرهنگ مهدوی» و…

گفتنی است این کتاب، دهم خرداد ماه ساعت ۱۶ در تالار سوره حوزه هنری تهران، با حضور مؤلف محترم و اساتید گرانقدری چون، حجه‌الاسلام دکتر پارسانیا، حجه‌الاسلام سید مهدی میرباقری، دکتر موسی نجفی، دکتر محمد رجبی و استاد شهریار زر‌شناس رونمایی خواهد شد.
  • اعظم احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی