کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

کتابخانه روستای قایش

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

موج رسانه ای هفته کتاب

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ | اعظم احمدی | ۰ نظر

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، فاطمه رستگاری کتاب را لازمه ارتقاء فرهنگ در خانواده‌ها برشمرد و گفت: با توجه به شکل‌گیری خانواده‌ها می‌توان کتاب‌های گوناگونی را در زمینه‌های مختلف مورد مطالعه قرار داد.

وی در ادامه با معرفی کتاب "خانواده شاد و با نشاط" افزود: این کتاب ویژه جوان‌هایی است که زندگی جدیدی را تشکیل داده و در جهت بهبود کیفیت زندگی خود نیازمند ارائه راهکارهای شاد زیستن و همیاری یکدیگر هستند.

مسئول کتابخانه عمومی شهیدان حجازی در دسته‌بندی خانواده‌ها و معرفی کتاب متناسب با نوع زندگی‌های مختلف در جامعه امروزی خاطرنشان کرد: کتاب "روابط سالم در خانواده" و "راه زندگی" نیز از جمله کتاب‌هایی هستند که برای رشد و پویایی خانواده‌های صاحب فرزند، عروس و داماد بسیار مؤثر خواهند بود.

این برنامه تلوزیونی از برنامه‌های پرمخاطب سیمای استان همدان است که اقشار مختلف جامعه مخاطب این برنامه هستند که اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح خانواده‌ها با مشارکت صدا و سیمای مرکز همدان اقدام به اجرای این برنامه کرده‌است.

لازم به ذکر است که چندین برنامه زنده تلوزیونی و رادیویی از برنامه‌های اصلی کتابخانه‌های عمومی استان همدان در راستای «بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار» خواهد بود.

  • اعظم احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی